Heeft u een defect product, een verkeerd artikel ontvangen of een andere onvolkomendheid met een artikel? We helpen u graag verder. Wij beschikken over een eigen reparatie afdeling en kunnen u dus snel en vakkundig van dienst zijn. Raadpleeg eerst onderstaande, veel voorkomende vragen.
Wellicht is de oplossing eenvoudiger dan u denkt!


Zelf checken...

Wij vragen u vriendelijk om per artikel onderstaande zaken te controleren voor u uw product retour stuurt. Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact op met ons team.


Hoe zit het met de garantie op de richtkijkers en nachtkijkers?

  • Standaard hanteren wij een garantietermijn van 2 jaar op richt- en nachtkijkers (LET OP: Op Vortex apparatuur zit meestal levenslange garantie. Zie hiervoor de specificaties bij het product).


De bestelling is aangeboden, maar de verpakking is beschadigd, wat moet ik doen?

  • Controleer het pakket voor u het accepteert. Ziet u een beschadiging, vermeld dit dan direct op de aangeboden/bijgeleverde bezorgbon.
  • Maak direct foto's van de ontvangen levering
  • Neem contact op met RichtkijkerBestellen.nl


De bestelling is aangekomen, maar niet compleet, wat moet ik doen?

  • Lees goed de pakbon door, hierop staat exact wat er in de levering hoort te zitten. Een (tijdelijk) niet leverbaar product, wordt altijd voor u in backorder geplaatst.

De bestelling is aangekomen, maar ik zie dat ik iets verkeerds heb besteld, wat moet ik doen?

U heeft tijdens de bestelling een artikel ingegeven, maar komt er bij levering achter dat dit voor u niet het juiste is. Uiteraard kunt u het foutief bestelde artikel, binnen 14 dagen na aflevering, omruilen bij ons. Er worden geen handelingskosten in rekening gebracht. De kosten die het versturen van uw omruiling met zich meebrengt, zijn voor uw eigen rekening.

Als u de volledige bestelling retour stuurt, ontvangt u het volledige aankoopbedrag retour (Exclusief eventuele extra kosten voor de betaalmethode zoals PayPal). Mocht u slechts een gedeelte van de bestelling retour sturen, dan ontvangt u alleen het aankoopbedrag, exclusief eventuele verzendkosten, van dat artikel retour.

Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen we voor deze terugbetaling geen extra kosten in rekening brengen. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.


Ik wil het artikel retourzenden, wat moet ik doen?

  • Neem eerst contact met ons op, alvorens u iets retour stuurt!
  • Als een artikel deel uitmaakt van een set, gelieve alleen het defecte artikel aan ons verzenden.
  • Retourartikelen dienen in perfecte nieuwstaat geretourneerd te worden en mogen geen enkele beschadigingen vertonen. Anders kunnen we uw aankoopbedrag niet terugstorten en zullen we extra kosten in rekening brengen voor het retouren aan u.
  • Retourartikelen uitsluitend in originele verpakking, zonder stickers aan ons retourneren. (indien nodig de originele verpakking omsluiten met papier of een omdoos).

Wilt u per artikel het formulier uitprinten, invullen en meesturen dat per email naar u gestuurd wordt, nadat u contact met ons heeft opgenomen?



Geen producten